Soal Jawab masalah perbankan, kewangan, insurans, syarikat kewangan, pelaburan dan isu semasa.

AKPK-Bank masih menghubungi saya

Ditulis oleh: -
Soalan:
Saya ingin bertanya, saya sudah buat permohonan utk DMP(AKPK) dan telah membuat pembayaran pertama, jadi saya ingin bertanya sekiranya saya masih perlu untuk membayar Minimum payment kad kredit saya utk bulan ini? kerana bank masih call saya dan buat masa ini saya memang tidak mampu utk membayar minimum payment. dan saya ingin bertanya kalau bank masih boleh ambil tindakan terhadap saya.

Jawapan:
Salam tuan, harap dapat hubungi kaunselor untuk mendapat nasihat seterusnya. Jika bank panggil, katakan anda telah berada dibawah program AGENSI KAUNSELING DAN PENGURUSAN KREDIT (AKPK).

0 comments "AKPK-Bank masih menghubungi saya", Baca atau Masukkan Komentar

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.